WiększaMniejszyNormalny
AKTUALNOŚCI arrow Informacje ogólne arrow Nabory do Straży Miejskiej w Reczu
03.07.2024.
AKTUALNOŚCI
Gospodarka Odpadami
Galeria 2020
Galeria 2019
Galeria 2018
Galeria 2017
Galeria 2016
Galeria 2015
Galeria 2014
Galeria 2013
Galeria 2012
Galeria 2011
Galeria archiwum
"Biuletyn Choszczeński"
Organizacje pozarządowe
Z kart historii
Kluby sportowe
Kontakt
Powiadom nas
----------------------------------------
Turyści
----------------------------------------
Mieszkańcy
----------------------------------------
NIERUCHOMOŚCI - Inwestycje
Mapa strony
----------------------------------------
----------------------------------------
---------------------------------------
Ochotnicza Straż Pożarna
STUDIUM UWARUNKOWAŃ
SYSTEM INFORMACJI PRZESTRZENNEJ

System informacji przestrzennej Miasta i Gminy Choszczno
EDG
eod
bip
eod
lcc
rejestr
Nabory do Straży Miejskiej w Reczu Utwórz PDF Drukuj Poleć znajomemu
27.04.2009.

Burmistrz Recza ogłasza nabór na stanowiska:

 

  • Komendanta Straży Miejskiej w Reczu
  • Młodszego Strażnika Miejskiego w Reczu

Wszystkie potrzebne informacje znajdą Państwo poniżej.
 
BURMISTRZ RECZA
o g ł a s z a
nabór na stanowisko

KOMENDANTA STRAŻY MIEJSKIEJ W RECZU

1. Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania :

a)    obywatelstwo polskie
b)    wykształcenie: wyższe
c)    co najmniej 5-letni staż pracy
d)    ukończone 21 lat
e)    korzystanie z pełni praw publicznych,
f)    nienaganna opinia,
g)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie (sprawność pod względem fizycznym
i psychicznym),
h)    niekaralność sądowa,
i)    uregulowany stosunek do służby wojskowej

2.Dodatkowe wymagania:
a)    preferowani będą kandydaci posiadający ukończone szkolenie podstawowe dla strażników miejskich – potwierdzone świadectwem,
b)    doświadczenie w pracy w administracji samorządowej na stanowiskach urzędniczych,
c)    znajomość przepisów ustawy o strażach gminnych oraz aktów wykonawczych, przepisów dotyczących postępowań w sprawach wykroczeń, ustawy o  samorządzie gminnym
d)    umiejętność kierowania zespołem i dobra organizacja pracy,
e)    prawo jazdy kat. B,
f)    dobra znajomość obsługi komputera,
g)    odporność na stres, obowiązkowość, rzetelność

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)    Zadania główne -  wynikające z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych oraz Regulaminu Straży Miejskiej w Reczu stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XXV/183/09 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 25 lutego 2009 r.

Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru
2  Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej
3. Kwestionariusz osobowy
4. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
5. Dyplomy i świadectwa ukończenia innych form podnoszenia kwalifikacji
6. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy
7. Kserokopia dowodu osobistego.
8. Kserokopia książeczki wojskowej
9. Oświadczenia o:
•    korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
•    braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.

W przypadku wyboru kandydata na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej w Reczu, pracownik zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, jak również dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Pok. Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego ( z dopiskiem „Oferta pracy –Komendant Straży Miejskiej w Reczu” w terminie do dnia 30 kwietnia 2009 roku.

Oferty , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.recz.pl).

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do celów rekrutacji zgodnie z art.23 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101,poz.926 z późn.zm.)”.

Zastrzega się prawo zasięgania opinii o kandydatach w organach Policji, Krajowym Rejestrze Karnym oraz do przedłużenia okresu składania ofert i zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.

Dokumenty należy składać pod adresem:

Urząd Miejski w Reczu
Ul. Ratuszowa 17
73-210 Recz

Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Reczu pod nr tel.(095) 765-44-61

Urząd nie odsyła dostarczonych dokumentów.


Recz, dn. 16.04.2009 r.                           Burmistrz Recza
                                                           Józef Romanowski






BURMISTRZ RECZA
o g ł a s z a
nabór na stanowisko
MŁODSZEGO STRAŻNIKA MIEJSKIEGO W RECZU


1. Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania :

a)    obywatelstwo polskie
b)    wykształcenie co najmniej średnie
c)    co najmniej roczny staż pracy
d)    ukończone 21 lat
e)    korzystanie z pełni praw publicznych,
f)    nienaganna opinia,
g)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie (sprawność pod względem fizycznym i psychicznym),
h)    niekaralność sądowa,
i)    uregulowany stosunek do służby wojskowej.

2.Dodatkowe wymagania:
a)    preferowani będą kandydaci posiadający ukończone szkolenie podstawowe dla strażników miejskich – potwierdzone świadectwem,
b)    Znajomość przepisów ustawy o strażach gminnych oraz aktów wykonawczych, przepisów dotyczących postępowań w sprawach wykroczeń, ustawy o  samorządzie gminnym
c)    prawo jazdy kat. B,
d)    dobra znajomość obsługi komputera,
e)    odporność na stres, obowiązkowość, rzetelność

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)    Zadania główne -  wynikające z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych oraz Regulaminu Straży Miejskiej w Reczu stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XXV/183/09 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 25 lutego 2009 r.


Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru
2  Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej
3. Kwestionariusz osobowy
4. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
5. Dyplomy i świadectwa ukończenia innych form podnoszenia kwalifikacji
6. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy
7. Kserokopia dowodu osobistego.
8. Kserokopia książeczki wojskowej
9. Oświadczenia o:
•    korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
•    braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.

W przypadku wyboru kandydata na stanowisko Młodszego Strażnika Miejskiego w Reczu, pracownik zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, jak również dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego.


Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Pok. Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego ( z dopiskiem „Oferta pracy – Młodszy Strażnik Miejski w Reczu” w terminie do dnia 30 kwietnia 2009 roku.

Oferty , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.recz.pl).

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do celów rekrutacji zgodnie z art.23 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101,poz.926 z późn.zm.)”.

Zastrzega się prawo zasięgania opinii o kandydatach w organach Policji, Krajowym Rejestrze Karnym oraz do przedłużenia okresu składania ofert i zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.

Dokumenty należy składać pod adresem:

Urząd Miejski w Reczu
Ul. Ratuszowa 17
73-210 Recz

Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Reczu pod nr tel.(095) 765-44-61

Urząd nie odsyła dostarczonych dokumentów.




Recz, dn. 16.04.2009 r.                                             Burmistrz Recza
                                                                             Józef Romanowski












 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Rewitalizacja w Gminie Choszczno

  

SYSTEM POWIADAMIANIA MIESZKAŃCÓW

TERMO

CHOSZCZNO

ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

"SZANSA"

serdecznie zapraszamy

na naszą stronę na

facebook-u

PROJEKT EUROINNOWACJE
Gospodarka Odpadami
Kalendarz imprez 2012
Choszczno
Fundusze, Projekty, Dofinansowania, Pomoc Finansowa
Rejestr zbiorów danych osobowych Choszczno
Organizacje pozarządowe - kliknij

Przygarnij mnie...

   ...JESTEŚMY RÓWNIEŻ NA FACEBOOKU

Index firm - Gmina Choszczno

Samorządowy Informator SMS Gminy Choszczno
lcc

Turystyczno – rekreacyjne zagospodarowanie terenów wokół jeziora Klukom oraz na Miejskiej Górze

Lokalna Grupa Rybacka

Północna Izba Gospodarcza - Oddział w Choszcznie

Zadania Inwestycyjne
 
Polska Telewizja Internetowa
Lider Pojezierza
LP
Copyright © 2024 www.choszczno.pl.