Wybudować i uczynić to żywym |
![]() |
![]() |
![]() |
07.11.2013. | |
SZCZECIN – CHOSZCZNO Wczoraj w szczecińskim hotelu Novotel podsumowano pierwszą edycję konkursu „Róża promocji”, w którym nagradzano za najlepszą promocję projektów zrealizowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego. Tytuł laureata zdobyło Miasto Szczecin, a w siódemce wyróżnionych znalazła się także GMINA CHOSZCZNO. – Dla nas to bardzo wartościowa nagroda, bo doskonale wszyscy wiemy, że RPO sfinansowało kilkaset projektów o dużo większej wartości niż choszczeńska promenada – mówił wczoraj burmistrz ROBERT ADAMCZYK, który wyróżnienie odbierał z rąk marszałka OLGIERDA GEBLEWICZA i wicemarszałka ANDRZEJA JAKUBOWSKIEGO.
Choć burmistrz ROBERT ADAMCZYK w rozmowie z marszałkiem OLGIERDEM GEBLEWICZEM zwrócił
uwagę na całkowite koszty inwestycji realizowanych w województwie z RPO
to jednak tu musimy podkreślić, że konkurs „Róża promocji” adresowany
był do kilkuset beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego, a
oceniano nie jego wartość lecz sposób promocji, a także efekty jakie
osiągnięto. Organizatorem konkursu „Róża promocji” i konferencji
zatytułowanej „Najlepsze praktyki w promocji projektów Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego” był Urząd
Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego.
Do rywalizacji o „Róże promocji” zaproszono nie tylko gminy czy miasta, ale także stowarzyszenia, organizacje, firmy i zakłady pracy - autorów najciekawszych działań ![]() ![]() Marszałek Geblewicz stwierdził, że konkurs „Róża promocji” nie ma promować RPO, lecz jego efekty. - Współczesny marketing jest pochodną naszej kreatywności, trendy marketingowe dynamicznie się zmieniają i wymagają od nas stałego doskonalenia i pomysłowości. Dlatego motto takich spotkań, jak to dzisiejsze powinno brzmieć: „wybudować i uczynić to żywym”. Tak to postrzegam, chwalmy się i róbmy to nie nachalnie, lecz mądrze – gratulował nagrodzonym. Podkreślił też to, że wyróżnione projekty będą również promocyjnym wizerunkiem Pomorza Zachodniego. Główną nagrodę konkursu „Róża promocji” zdobyło Miasto Szczecin za promocję „Promenada z widokiem na Odrę – przebudowa szczecińskich bulwarów (Modernizacja Bulwaru Gdyńskiego, Piastowskiego, Elbląskiego)”. Wśród wyróżnionych znaleźli się: Gmina Choszczno (Turystyczno-rekreacyjne zagospodarowanie terenów wokół jeziora Klukom oraz na Miejskiej Górze), Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, Gmina Barlinek, Contino Białogard Sp. z o.o.,”, Parafia Prawosławna pw. Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Stargardzie Szczecińskim i Szczecińska Energetyka Cieplna Sp. z o.o.
Tadeusz Krawiec
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|