WiększaMniejszyNormalny
26.06.2024.
AKTUALNOŚCI
Gospodarka Odpadami
Galeria 2020
Galeria 2019
Galeria 2018
Galeria 2017
Galeria 2016
Galeria 2015
Galeria 2014
Galeria 2013
Galeria 2012
Galeria 2011
Galeria archiwum
"Biuletyn Choszczeński"
Organizacje pozarządowe
Z kart historii
Kluby sportowe
Kontakt
Powiadom nas
----------------------------------------
Turyści
----------------------------------------
Mieszkańcy
----------------------------------------
NIERUCHOMOŚCI - Inwestycje
Mapa strony
----------------------------------------
----------------------------------------
---------------------------------------
Ochotnicza Straż Pożarna
STUDIUM UWARUNKOWAŃ
SYSTEM INFORMACJI PRZESTRZENNEJ

System informacji przestrzennej Miasta i Gminy Choszczno
EDG
eod
bip
eod
lcc
rejestr
Kolporter RSS
Stowarzyszenie Lider Pojezierza - konkurs na stanowisko Dyrektora Biura Utwórz PDF Drukuj Poleć znajomemu
23.07.2009.

Stowarzyszenie „Lider Pojezierza” ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Biura Stowarzyszenia.

Wymogi kwalifikacyjne niezbędne
Wykształcenie: Wyższe (preferowane o kierunku ekonomicznym, zarządzanie i marketing)

Udokumentowana biegła znajomość języka roboczego UE (język niemiecki, angielski)

Wymagane uprawnienia: prawo jazdy kat. B

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1,5 -roczne doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym Doświadczenie w zdobywaniu dotacji oraz zarządzaniu projektami finansowanymi ze środków UE Wymagana wiedza specjalistyczna Znajomość przepisów prawnych oraz wytycznych dotyczących okresu programowania PROW 2007-2013 Znajomość źródeł finansowania projektów społecznych Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe, wymagane umiejętności i zdolności Bardzo dobra obsługa komputera Dobra organizacja pracy Samodzielność, systematyczność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

 

Obowiązki Dyrektora Biura Stowarzyszenia „Lider Pojezierza” 

1. Wykonywanie uchwał organów Stowarzyszenia

2. Prowadzenie i nadzór biura Stowarzyszenia

3. Koordynacja działań związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju.

4. Pozyskiwanie dotacji i zarządzanie projektami finansowanymi ze środków UE.

 

Dokumenty aplikacyjne

1)list motywacyjny,
2)życiorys (CV)
3)kserokopie świadectw pracy,
4)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5)kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6)kwestionariusz osobowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego konkursu,
7)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji
– zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
8)inne dodatkowe dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
9) Oświadczenie o niekaralności.

 

Zgłoszenia na konkurs prosimy składać wyłącznie pisemnie na adres:
Stowarzyszenie Lider Pojezierza
74-320 Barlinek, ul. Niepodległości 20
„Rekrutacja na stanowisko Dyrektora Biura Stowarzyszenia Lider Pojezierza”
do dnia 07.08.2009r do godz. 15.00
Komisyjne otwarcie kopert odbędzie się w dniu 10.08.2009 r. o godz. 16.00 w
siedzibie Stowarzyszenia „Lider Pojezierza” - Barlinek ul. Sądowa 2

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Rewitalizacja w Gminie Choszczno

  

SYSTEM POWIADAMIANIA MIESZKAŃCÓW

TERMO

CHOSZCZNO

ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

"SZANSA"

serdecznie zapraszamy

na naszą stronę na

facebook-u

PROJEKT EUROINNOWACJE
Gospodarka Odpadami
Kalendarz imprez 2012
Choszczno
Fundusze, Projekty, Dofinansowania, Pomoc Finansowa
Rejestr zbiorów danych osobowych Choszczno
Organizacje pozarządowe - kliknij

Przygarnij mnie...

   ...JESTEŚMY RÓWNIEŻ NA FACEBOOKU

Index firm - Gmina Choszczno

Samorządowy Informator SMS Gminy Choszczno
lcc

Turystyczno – rekreacyjne zagospodarowanie terenów wokół jeziora Klukom oraz na Miejskiej Górze

Lokalna Grupa Rybacka

Północna Izba Gospodarcza - Oddział w Choszcznie

Zadania Inwestycyjne
 
Polska Telewizja Internetowa
Lider Pojezierza
LP
Nasze strony
osw

chdk

crs

OSP
Ochotnicza Straż Pożarna
Copyright © 2024 www.choszczno.pl.