Nabory do Straży Miejskiej w Reczu |
27.04.2009. | |
Burmistrz Recza ogłasza nabór na stanowiska:
Wszystkie potrzebne informacje znajdą Państwo poniżej. BURMISTRZ RECZA o g ł a s z a nabór na stanowisko KOMENDANTA STRAŻY MIEJSKIEJ W RECZU 1. Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania : a) obywatelstwo polskie b) wykształcenie: wyższe c) co najmniej 5-letni staż pracy d) ukończone 21 lat e) korzystanie z pełni praw publicznych, f) nienaganna opinia, g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie (sprawność pod względem fizycznym i psychicznym), h) niekaralność sądowa, i) uregulowany stosunek do służby wojskowej 2.Dodatkowe wymagania: a) preferowani będą kandydaci posiadający ukończone szkolenie podstawowe dla strażników miejskich – potwierdzone świadectwem, b) doświadczenie w pracy w administracji samorządowej na stanowiskach urzędniczych, c) znajomość przepisów ustawy o strażach gminnych oraz aktów wykonawczych, przepisów dotyczących postępowań w sprawach wykroczeń, ustawy o samorządzie gminnym d) umiejętność kierowania zespołem i dobra organizacja pracy, e) prawo jazdy kat. B, f) dobra znajomość obsługi komputera, g) odporność na stres, obowiązkowość, rzetelność 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) Zadania główne - wynikające z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych oraz Regulaminu Straży Miejskiej w Reczu stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XXV/183/09 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 25 lutego 2009 r. Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru 2 Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej 3. Kwestionariusz osobowy 4. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie 5. Dyplomy i świadectwa ukończenia innych form podnoszenia kwalifikacji 6. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy 7. Kserokopia dowodu osobistego. 8. Kserokopia książeczki wojskowej 9. Oświadczenia o: • korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie. • braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku. W przypadku wyboru kandydata na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej w Reczu, pracownik zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, jak również dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Pok. Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego ( z dopiskiem „Oferta pracy –Komendant Straży Miejskiej w Reczu” w terminie do dnia 30 kwietnia 2009 roku. Oferty , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.recz.pl). Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do celów rekrutacji zgodnie z art.23 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101,poz.926 z późn.zm.)”. Zastrzega się prawo zasięgania opinii o kandydatach w organach Policji, Krajowym Rejestrze Karnym oraz do przedłużenia okresu składania ofert i zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów. Dokumenty należy składać pod adresem: Urząd Miejski w Reczu Ul. Ratuszowa 17 73-210 Recz Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Reczu pod nr tel.(095) 765-44-61 Urząd nie odsyła dostarczonych dokumentów. Recz, dn. 16.04.2009 r. Burmistrz Recza Józef Romanowski BURMISTRZ RECZA MŁODSZEGO STRAŻNIKA MIEJSKIEGO W RECZUo g ł a s z a nabór na stanowisko 1. Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania : a) obywatelstwo polskie b) wykształcenie co najmniej średnie c) co najmniej roczny staż pracy d) ukończone 21 lat e) korzystanie z pełni praw publicznych, f) nienaganna opinia, g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie (sprawność pod względem fizycznym i psychicznym), h) niekaralność sądowa, i) uregulowany stosunek do służby wojskowej. 2.Dodatkowe wymagania: a) preferowani będą kandydaci posiadający ukończone szkolenie podstawowe dla strażników miejskich – potwierdzone świadectwem, b) Znajomość przepisów ustawy o strażach gminnych oraz aktów wykonawczych, przepisów dotyczących postępowań w sprawach wykroczeń, ustawy o samorządzie gminnym c) prawo jazdy kat. B, d) dobra znajomość obsługi komputera, e) odporność na stres, obowiązkowość, rzetelność 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) Zadania główne - wynikające z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych oraz Regulaminu Straży Miejskiej w Reczu stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XXV/183/09 Rady Miejskiej w Reczu z dnia 25 lutego 2009 r. Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru 2 Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej 3. Kwestionariusz osobowy 4. Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie 5. Dyplomy i świadectwa ukończenia innych form podnoszenia kwalifikacji 6. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy 7. Kserokopia dowodu osobistego. 8. Kserokopia książeczki wojskowej 9. Oświadczenia o: • korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie. • braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku. W przypadku wyboru kandydata na stanowisko Młodszego Strażnika Miejskiego w Reczu, pracownik zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, jak również dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Pok. Nr 1 lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego ( z dopiskiem „Oferta pracy – Młodszy Strażnik Miejski w Reczu” w terminie do dnia 30 kwietnia 2009 roku. Oferty , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.recz.pl). Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do celów rekrutacji zgodnie z art.23 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101,poz.926 z późn.zm.)”. Zastrzega się prawo zasięgania opinii o kandydatach w organach Policji, Krajowym Rejestrze Karnym oraz do przedłużenia okresu składania ofert i zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów. Dokumenty należy składać pod adresem: Urząd Miejski w Reczu Ul. Ratuszowa 17 73-210 Recz Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Reczu pod nr tel.(095) 765-44-61 Urząd nie odsyła dostarczonych dokumentów. Recz, dn. 16.04.2009 r. Burmistrz Recza Józef Romanowski |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|